3 april 2013

Washitejp i mängder - till YouDo's CC!

Ända fram till d. 14/4 pågår YouDo's CC (Cybercrop).
Jag har redan hunnit med en av de roliga utmaningarna, men räknar definitivt med att hinna med fler!
Idag ska ni få se mitt andra bidrag. Det är en utmaning som går ut på att man ska använda washitejp så mycket det bara går! :-) Jag älskar washitejp!
Så här blev layouten:


Jag började med att smeta gesso genom en egentillverkad stencil (utskuren i min Silhouette Cameo).
Mönstret blev fina stjärnor.


Sen sprayade jag och stänkte med rosa och turkos mist.
Halvpärlorna och några av washitejperna kommer från YouDo.
Tårtpapper från BoBunny.


4 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Härliga färger! Och det blir så läckert med washi istället för pappersremsor. :)

pysselpetra sa...

Underbara färger och jag älskar stjärnorna och färg-kladdet ♥ jag ser också att du fått med några av YouDos fina washi-tejper ♥ vi bugar och tackar för ditt fina bidrag i YouDos Påskcrop ♥ DT-Petra

Annica sa...

Så fin. Jag älskar färgerna!

Päivi sa...

Vilken härlig layout! Gillar att du valt att ha ett svartvitt foto till de härliga färgerna på layouten!

Trevlig helg!