24 april 2013

Veckans Skiss - Dags för ett dopp!

Det här är en layout som jag gjort som dt-uppdrag för Veckans Skiss.
Skissen är jättefin, det är Jenni i designteamet som ritat den.
Om du också blir sugen på att skapa, så kika på skissen HÄR! Då får du också se andra fina tolkningar av skissen, gjorda av de andra i designteamet.


Jag har valt en ljusblå bakgrund som jag tyckte 
passade jättebra ihop med det knalligt röda, och lite vitt!
Jag mistade och kladdade lite vitt mitt på pappret.


Hjärtat är från Panduro tror jag...
De röda, stora bokstäverna är från American Crafts
De små är från Cosmo Cricket.
Det röda pappret är från Fancy Pants serie The Good Life.


Det blå bakgrundspappret är från en ganska ny serie från Echo Park 
som heter All About A Boy.
Lite washitejp, band och några körsbärsblommor så var layouten färdig!


1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Jag håller med: blått, rött och vitt funkar ju sååå bra ihop! Härlig layout! Som vanligt... ;)