28 augusti 2015

Flera twinchies!

Hej scrapvänner! I tisdags fick ni se mina allra första twinchies.
Twinchies är små kort som man gör en serie av och sen byter. Det är ungefär som med ATC - Artist Trading Cards, men dessa kort ska vara 2x2 inch stora. 1 inch är 2,54 cm.

Jag och några av tjejerna ur BoBunnys designteam har bestämt att vi ska byta twinchies med varandra, och jag har därför gjort två serier.

Idag ska ni få se en serie twinchies till.


Till dessa kort plockade jag fram den underbara serien The Avenues från BoBunny.
Textmönstret är skapat med hjälp av en stämpel och embossingdyna. 
Jag använde bronsfärgat embossingpulver som jag tyckte matchade rent färgmässigt.


Fjärilarna är utstansade med en stans från Martha Stewart.
Jag dekorerade dem med Pearlescent från BoBunny.


Inga kommentarer: