12 april 2013

Bingo! - till YouDo's Påsk-CC

Här kommer mitt bidrag till bingo-utmaningen!
I YouDo's blogg presenterades denna bingobricka, där man själv fick välja sin rad! ;-)


Jag valde den diagonala raden med tag, washitejp och mönstrat papper.
Och så här blev det!



Med ett foto på coola Pontus under vår påskhelg i Romme!
Här stod vi uppe på Romme Nord och skulle strax åka utför.
Jag i de gröna backarna, och ungarna (och Lasse) i de svarta och röda!


Jag började med att smeta gesso genom en av mina favorit-stencils.
Det fick torka över natt, och sedan kunde jag lägga på stencilen igen,
och duscha och skvätta med turkos mist.


Det mönstrade pappret kommer från Basic Grey.
Jag har också använt två sorters washitejp, varav den ena kommer från YouDo!! ;-)


2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Sååå snyggt med kombinationen gesso, mist och pearls ♥ tack för ditt fina bidrag till YouDos Påskcrop ♥ Petra

Lisa sa...

Riktigt snyggt, gillar verkligen texturen med gesson! Kul att du deltar i vår påskcrop på YuoDo :)