18 april 2013

Trist med spam-kommentarer...

På grund av att jag på senare tid sett en ökning av spam-kommentarer har jag ändrat inställningen för att lämna kommentarer.
Jag har valt alternativet "Registrerade användare inklusive Open-ID".
Jag skulle bli jätteglad om just du som läser det här lämnar en test-kommentar för att se om det fungerar! Om det är tomt på kommentarer här senare ikväll så anar jag att det blivit nåt tokigt... Så kommentera på, go' vänner!!

Uppdatering: Ja, det verkar ju funka! Tack för hjälpen tjejer!! ;-)

4 kommentarer:

Nickan73a sa...

Jag testar

Tone-Lill sa...

Veldig synd med spam og at skal ødelegge for blog eierne.
Her er min test :)

Malin/malwa sa...

Jag vet hur det är. :(

Själv brukar jag slå på ordverifiering ett tag och sedan tar jag bort det igen en tid senare (eftersom jag vet själv hur knöligt det är att se ibland). Men det här kanske är en bra variant...

cissi sa...

Jag ändrade så ingen anonym kunde lämna en kommentar för alla spam kom från anonyma och det hat hjälpt hittills i alla fall.