16 april 2013

Efter en skiss hos SWE Scrapbook

Den här layouten gjorde jag efter en av DT Helenes skisser i vårt SWE Scrapbook-gäng.


Materialet kommer från BoBunny.
Det stämplade chevron-mönstret på sidan av fotot kommer från 
en rolig rullstämpel som jag vid tillfälle lånade av min scrap-kompis Ullis. 
Nu har jag dock köpt en likadan själv! :-) 


Den gröna misten har jag sprayat på en ihopknycklad plastpåse 
som jag sen tryckt mot pappret för att göra det läckra färgmönstret.
De röda ringarna har jag gjort med hjälp av Paper Pen-"färg" 
som jag smetat på tomma papprullar och sedan stämplat med på pappret.


Om du kliver in hos SWE Scrapbook i DETTA inlägg så får du se Helenes skiss samt bidrag från några av de andra DT-tjejerna!

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Härliga färger! Och det blev ju kanonsnyggt med misten och pearl maker'n. Jag lägger det tipset på minnet. :)