11 april 2013

Inga raka kanter - till YouDo's Påsk-CC

Tjohoo! Ett bidrag till! Även den här gjorde jag på Eventet under helgen som gick.
Denna layout är gjord efter YouDo's devis "Anything but square". Alltså inte så mycket raka kanter och kvadrater.
Då fick det bli cirklar!


Jag har använt fina, fina papper från Basic Grey, What's Up heter serien.
Svart akrylfärg runt kanterna på layouten, samt som streck i bakgrunden.


Lite dekorationer dels från What's Up-serien, men också från Studio Calico.


Alla cirklarna är utstansade med mina cirkelpunchar. 
Praktiskt att ha flera i olika storlekar!! :-)


Nä, helt utan raka kanter är det ju inte! 
Men jag tycker ändå att jag fick till det med ganska mycket runt ändå! 

2 kommentarer:

Lisa sa...

Kul sätt att undvika det raka! Snyggt blev det också! Tack för att du vill vara med oss på påskcroppen på YouDo :)

Malin sa...

Rakt och orakt! Men snyggt blev det :)