17 april 2013

Veckans Skiss - i rött, svart och vitt!

Idag ska ni få se denna skapelse i rött, svart och vitt!
Jodå, det har hänt förr att jag gjort layouter i dessa färger, men det är verkligen en favorit-kombination!
Den här har jag gjort för Veckans Skiss. Kika gärna HÄR för att se den snygga skissen och hur mina DT-kompisar tolkat skissen!


Papprena kommer från Fancy Pants serie The Good Life.
Den tuffa vita och silverfärgade chipboardpilen på vänsterkanten fick jag 
av min härliga scrapkompis Christin (aka Umenorskan).


Den här layouten var en av de jag hann göra förrförra helgen 
då jag var på det stora Scrap and Pearl-eventet!


.....................................

Och sist av allt idag
vill jag passa på att hylla min mamma
som fyller jämnt och fint idag!
HIPP, HIPP, HURRA!!!

1 kommentar:

Susanne sa...

Wow så snyggt!!! Gillar combon med svart, rött och vitt och fotot är ju också så läckert... GRATTIS till din mamma! Det var så skoj att få träffa dig på eventet:)Önskar dig en fortsatt fin vecka! Kramizar Susanne