7 augusti 2015

Kort till tvillingtjejer!

Idag ska jag visa två kort jag gjorde efter en beställning av en kollega.
Hon skulle fira två tvillingsystrar som fyller 20 år.


Jag fick kort beskrivet för mig hur dessa tjejer var till sättet.
Och försökte sedan göra kort som passade deras stilar. 


Till det här kortet har jag använt BoBunnys serie Star-Crossed.
Härliga papper i rött, vitt och svart.

Bladrankorna har jag stansat ut med en Sizzix-die.


Det andra kortet är tillverkat av papper från Maja Designs helt nya serie, Summer Crush.


Ser ni att designen på de två korten är snarlika, men att de ändå är helt olika!?


Blommor från Petaloo och från en av scrapbutikerna jag besökte i USA.
I mitten av den vita blomman sitter en brad från BoBunny.

Jag visar även insidorna på korten. jag dekorerade dessa mycket enkelt,
och lämnade plats att skriva en personlig hälsning.



1 kommentar:

Carina sa...

Jättefina kort!! Jag gillar båda men mest det svart/röda.
Gissar att båda tjejerna blev/blir jätteglad :-)