15 februari 2015

Utforska! En layout för BoBunny

Den här layouten har jag skapat som ett av mina februari-uppdrag för BoBunny.
Det var en liten utmaning då jag dels skulle följa en skiss, dels använda halvpärlor/rhinestones, Double Dot cardstock från en serie som heter Bold & Bright, och använda Glimmer spray!
Puh! Jag tror att jag fick till det!


Fotona på Pontus är tagna på vetenskapmuséet Tom Tits i Södertälje sommaren 2013.
Det var en riktigt rolig dag!


Jag valde papprena Buttercup, Caribbean och Pumpkin från Double Dot cardstocks.


Glimmer sprayen jag använt är BoBunnys i färgen Bronze. Den är sååå läcker!


Jag har också använt chipboard-dekorationer från serien Souvenir,
stämpel från kitet som heter To The Point,
samt bokstavs-stickers från serien Our Lil' Monster.


Inga kommentarer: