18 februari 2015

I bruna toner för Scrap-Perra

Den här layouten har jag gjort för Scrap-Perra, och du hittar i princip allt material hos dem!
Jag var i Rom för ett drygt år sen ihop med fem tjejkompisar. En helt underbar resa!
Självklart blev det många fotografier tagna, bl.a. detta som jag tog under vår vandring i gamla delen av Rom!



Jag började med att "kladda ner" ett kraftfärgat cardstock med brun mist.
Jag stänkte också med både brun och grön mist.



Papprena jag använt kommer från BoBunnys serie Rose café.
Det mörkbruna med svagt text-mönster heter Espresso.
De andra papprena jag använt kommer från Ephemera Pack som innehåller allt möjligt smått och gott!



Den lilla träkameran kommer från Studio Calico. 
Den vackra dekorationen som ser ut ungefär som en gammal brosch,
hittar man i Ephemera Pack.



De tre stora chipboard-ringarna ingår även de i Ephemera Pack.
På baksidan av dem fäste jag Rug Canvas.



Inga kommentarer: