25 februari 2015

Några tackkort

Jag jobbade med BoBunnys nya, helt underbara serie Garden Journal i helgen som gick.
Det blev två tack-kort, samt ett kort utan text. Det kortet kan man använda till vad man vill.

Först ut, de två tack-korten:


Jag har använt några av BoBunnys dies till korten.
På det vänstra kortet ser du en diecut i grönt papper med glitter runt kanterna.


På den sitter en vit diecut som är chalkad. 
Båda dessa är utstansade med BoBunnys nya dies!


Det glittriga är BoBunnys Glitter paste, som jag äääälskar!!
På kortet här nedan använde jag den blå glitter-pastan!



Bokstavsstickersena är också från BoBunny!
De har kommit med så många nya, roliga produkter nu!!



Här kommer så kortet utan text.
Kanske kan man använda det som ett tack-kort, det också?
Här har jag också använt en av BoBunnys nya dies.
Både fjärilarna och ramen och kortet innanför ramen är diecuts!


Kolla in BoBunnys nya foil rubons!
En underbar produkt! Bokstäver och figurer i silver- respektive guld-färgad folie
som man gnuggar på bakgrundspappret!
Kolla vad fint det glimmar!
Jag har också sprayat med glimmer spray på det vita pappret!


I mitten på fjärilarna sitter det brads. De kommer också från serien Garden Journal.

Inga kommentarer: