4 februari 2015

Sommar i bloggen!

Mitt i den värsta snöyran behöver vi lite sommarkänsla!
Varsågod, jag bjuder på denna somriga layout idag! Den har jag gjort för Scrap-Perra, och materialet jag använt hittar du hos dem.


Jag har använt fina papper från BoBunnys Ephemera Pack.
Ephemera Pack är tjocka förpackningar med massor av scrapgodis i! 
Det är ett ihopplock av äldre produkter som passar bra till nyare serier. 


Bakgrundsmönstret gjorde jag genom att spraya gul mist i en ihopknölad plastpåse 
och sedan "stöppla" den mot pappret. 
Därefter använde jag en stencil med cirkelmönster ihop med en svart penna 
för att göra lite kul effekter!


Dekorationerna jag använt är t.ex. en liten brad i vitt och gult, samt ett stort, smalt gem. 
De sakerna kommer från Ephemera Pack
På gemet fäste jag en liten chipboard-dekoration från min egen scraphörna.
De små solarna är rub-ons som också återfinns i Ephemera Pack.


Kika gärna in hos Scrap-Perra och se allt härligt material de har!






Inga kommentarer: