12 februari 2015

Unboxing BoBunny DT-box

Idag ska ni få vara med om något speciellt!
Det är inte ofta jag spelar in videos, men nu har det hänt!
Inspiration har jag fått från YouTube där det är poppis att lägga ut en viss sorts videos. 
Man filmar då man packar upp en förpackning med något, vanligtvis en teknikpryl.

När det nya DT-paketet från BoBunny var på ingång slog det mig
att jag kunde ju filma medan jag öppnade det!
Sagt och gjort, jag tog hjälp av mina båda söner som hjälpte mig.
STORT tack för det, grabbar!

I videon får ni se massor av nya, roliga och fina produkter som BoBunny 
släpper nu i februari och mars.
T.ex. alldeles egna dies, nya färger på glitter paste och läckra metallic-rub-ons!

Jag valde att prata på engelska för att mina DT-kompisar i BoBunny skulle förstå.
Tyvärr fick jag ingen möjlighet att filma i dagsljus...
Om det blir fler unboxing-videos ska jag finslipa en hel del detaljer, Men för nu så får detta duga! :-)

Varsågoda:



5 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Åååååå!!!!! Vilket PAKET !!! :) Tack för en underbar stund (trots att jag blir lite ,läs mycket, avis ;) ) Om det blir trångt om utrymme kan du alltid skicka lite hem till mig ;) Skämt å sido, jag ser verkligen fram emot att se allt vackert du kommer att skapa med detta underbara :)
Tack också för att du delade BoBunny skissen på Fb. Jag såg den och din läckra LO så jag blev helt enkelt tvungen att göra ett bidrag jag med som jag postade igår. Håller tummarna nu :) Ha en bra dag kram Anna :)

Gittans Pysselsida sa...

Wow....vilket paket,så mycket underbara saker, ser framemot allt fint du ska visa oss.
Kram

Christines Craftings sa...

Vilken underbar låda du fått!!! Många härliga pysseltimmar i den. :-)

Ingba sa...

Fantastiskt paket och vad roligt att få vara med och se allt "live". Ser fram emot att få se alla underbara alster.

Carina sa...

Åh wow. Värre än julafton :-) Avundsjuk... nä inte ett dugg;) Antar att man aldrig kommer att få se något av detta på nån loppissida :-) Ha det så jättekul med alla fina papper och "tillbehör".