6 februari 2015

Ett bidrag till utmaningen på Ärlaträffen

I lördags var jag på scrapträff i Ärla utanför Eskilstuna.
Min härliga scrapkompis Malin "Lillpiga" Tivlin ordnade så fint! Det var jättemånga jag kände på träffen, och vi hade så himla kul! 
Malin hade såklart ordnat med några utmaningar, och jag var faktiskt med på allihop. Idag ska jag visa er det första tävlings-alstret!


Den här layouten skapade jag för en utmaning där följande gällde:
*Använd minst en stencil/mask
*Ha med minst tre plast-dekorationer
*Använd två stämplar
*Endast fem ord får förekomma, som titel, eller journaling eller en kombination


De stenciler jag använt är de som gett två olika sorters prickmönster.
Till den ena använde jag svart Distress-dyna, till den andra ritade jag med svart penna.


Mina plast-dekorationer är stjärnorna.
Kanske är även halvpärlorna/kristallerna från Prima av plast?
Papprena jag använt kommer från Echo Park.


Det söta chipboard-hjärtat kommer från Studio Calico.

Undrar ni nu hur det gick i utmaningen?
Jo, JAG VANN!! Så roligt!
Jag vann ett jättefint pris som var sponsrat av Pyssloteket.
Det var turkosa halvpärlor, turkosa doilies, turkos Distress Stain mist 
och en jättecool stencil!
Kolla här:




1 kommentar:

Stephi sa...

Grattis till vinsten. Väldigt snyggt.