7 februari 2015

Inspireras av en bild

Den här layouten gjorde jag till en av utmaningarna på Ärlaträffen som jag var på för en vecka sen.
Det var en snabbutmaning som startade strax efter att vi alla kommit till träffen. Jag vill minnas att vi hade en dryg timme på oss...


Vi skulle inspireras av ett antal bilder.
På bilderna fanns t.ex. drottning Silvia och en massa olika smycken.


Jag rotade fram en rolig bild på fyra av mina härliga vänner 
som tillsammans med mig hamnade på en selfie i somras.
Citatet som egentligen lyder "Queen of fucking everything",
tycker jag är rätt roligt!
Det passar in på oss brudar som minsann tycker att vi äger världen! :-)



Bakgrundspappret kommer från Fancy Pants.
Jag använde några stämplar från BoBunny och Panduro.
Klippte remsor ur papper från Fancy Pants, och använde halvpärlor från Prima.


Washitejpen kommer från BoBunny, och blommorna som sitter i en hög
kommer från Panduro.
Det vita "nätet" heter Rug Canvas och kommer från Scrap-Perra.

Inga kommentarer: