11 februari 2015

I blått och gult för Scrap-Perra

Idag visar jag er den här layouten som jag gjort för Scrap-Perra.
En blå och gul längtan till sommaren!



Jag började med att måla slarvigt runt kanterna på cardstocket med svart akrylfärg.
Jag gjorde också ett mönster mitt på cardstocket med samma färg.




Jag stänkte med svart mist, och gjorde små halvpärlor med en pearl pen.
Papprena jag använt kommer från BoBunnys serie Rose Café.
Några av papprena finns med i förpackningen Ephemera Pack.
De andra papprena heter Fresco (randigt), och Dot (det med text på).




På bilden nedan ser du också en gul brad som jag fäst på vänsterkanten. 
I förpackningen Ephemera Pack finns flera brads att använda!
Den lilla fjärilen har jag stansat ut ur ett av BoBunny-papprena.
Fjärilen sitter på en 3D-dekoration som också finns att hitta i Ephemera Pack.



Blommor och bokstavsstickers rotade jag fram i min egen scraphörna.
Den blå bomman kommer från BoBunny.


I princip allt material hittar du hos Scrap-Perra!

Inga kommentarer: