5 februari 2015

Kärleks-kort för SWE Scrapbook

Det här kortet har jag skapat till SWE Scrapbook.
Varje onsdag publicerar vi i inspirationsteamet en skiss, ett tema, ett färgschema eller en lift som man får skapa ett eget kort efter.
Vi själva skapar inspirationsalster, och denna vecka är temat hjärtan!
Så här blev mitt kort!


Kortet är också en lift av ett kort jag såg på Pinterest nyligen.
Originalet hittar du hos denna duktiga tjej:
Thank you so much for the inspiration, Chantal!
You made a beautiful card!


Jag använde ett slätt, vitt cardstock som jag smetade röd Dylusions-mist på med 
hjälp av en plastpåse. Sen droppade jag lite mist med hjälp av stigarröret i flaskan.
Stämplarna jag använt kommer från Panduro.
I övrigt har jag använt washitejp och snöre (snöret kommer från Tim Holtz).

Inuti placerade jag en bit vitt papper att skriva en kärlekshälsning på:



2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Helt underbart helt enkelt! Hoppas det är ok om jag liftar lite av detta nån gång :) Tack för din inspiration idag IGEN!! Kram Anna :)
urascrap.blogspot.se

Anna Uhras sa...

Hej igen :) NUUU har jag gjort ett försök att lifta ditt sååå snygga kort. Gjorde det till en färgutmaning.... Ska absolut prova igen med andra färger. Hoppas det är ok att jag liftade lite, länkade hit till ditt inlägg :)
Tack för allt fint du delar med dig av!
Kram Anna :)

länk till min lift av ditt kort :)

http://urascrap.blogspot.se/2015/02/rosa-karlek-hos-scrap.html