7 juli 2013

Utmaning hos Scrap och Ting

Igår var jag på en scrapträff tillsammans med fem av SWE Scrapbook-tjejerna. En toppendag helt enkelt!
Jag fick en hel del gjort, bl.a. denna layout som jag visar idag.
Layouten är mitt tävlingsbidrag till Scrap och Tings utmaning att scrappa något på tema sommar! Lätt som en plätt då jag har MASSOR av sommarfoton! ;-)
Jag plockade fram ett alldeles färskt foto från vår resa till Californien!

Så här blev det:

Med gamla spillbitspapper kommer man långt! ;-)
De vackert röda chipboard-stjärnorna har också legat i mina gömmor alldeles för länge! 
Dags att de kom till användning!


Den tuffa chevronmönster-stämpeln kommer från Studio Calico.


Älskar att droppa svart Acrylic Ink på mina bakgrundspapper!
Jag har också duttat på turkos mist, och även stämplat med
vit akrylfärg, men det syns knappt...


Inga kommentarer: