3 juli 2013

Kort till en pensionär - material från Papirdesign

Under juni månad sponsrades vi på SWE Scrapbook av fantastiska Papirdesign! Ett norskt scrapbookingföretag som tillverkar superfina papper och dekorationer!

Idag får ni se ett kort som jag gjort. Det var till en herre på jobbet som gick i pension i slutet av maj. Hans stora intresse är bilar, så därför blev jag så glad när jag såg det coola bil-pappret jag fick av Papirdesign! Det passade ju utmärkt!
Här fick jag också hjälp av min go'a scrapkompis Kerstin som bjussade på den söta bilen som hon stansade ut med sin maskin... Vad var det nu igen? En Bosskut eller nåt... ;-)


Allt material du ser på kortet kommer från Papirdesign.
Ja, förutom den utstansade bilen då... 

Så här ser kortet ut inuti. 
Och även här var Kerstin inblandad så hon lånad ut den passande stämpeln!
Tack Kerstin för ovärderlig hjälp! :-) 


2 kommentarer:

Maiden sa...

Superfint kort - så glad att kunna bidra! :)
Diesen e köpt på pyssloteket men jag minns ju inte märket... :)
Kram

Malin/malwa sa...

Jättesnyggt! Härligt stilrent.