29 juli 2013

Orange och blått - gästdesign-uppdrag för YouDo

Eftersom jag missade att lägga upp en skiss idag, bjuds ni på en layout istället! Detta är en av de layouter jag skapade med YouDo-produkter. 
Jag fick ett fantastiskt paket från YouDo, och skapade massor!!


Jag blev väldigt förtjust i den ljusblå nyansen på dessa papper! 
Jag tycker att den nyansen passar jättebra ihop med det oranga!


De oranga prickarna har jag gjort genom att trycka dit Do-dot's (YouDo's glue-dots). Därefter strödde jag på orange colorsand (också en YouDo-produkt). Jag skakade av det som inte fastnade på de klibbiga prickarna, och så blev det denna roliga effekt!


3 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Härligt somrig! Gillar färgerna och hela designen.

ScrapMyran sa...

Supersnyggt! Gillar färgkombon!

Nickan73a sa...

Så fin! Hur gör du för att skrynkla tejpen?