30 juli 2013

Brandpost i San Francisco - gästdesign-uppdrag för YouDo

Jag gillade verkligen dessa papper som jag fick från YouDo!
Härligt knalligt grönt och rött, som passar jättebra tillsammans!! 
Passade på att scrappa ett foto från senaste USA-resan, jag är svag för dessa häftiga brandposter man ser här och var "over there".


Detta är en av layouterna jag skapat som gästdesigner för YouDo
Ett underbart uppdrag, oj så skoj jag haft!!


Allt på layouten utom misten jag kladdat med samt titelbokstäverna kommer från YouDo.
Ser ni vad mycket fint de har på YouDo?!


Bakom papprena skymtar man en fin hjärt-stämpel jag använt för att få lite extra mönster!


1 kommentar:

Denise van Deventer sa...

Such a beautiful page...love your styling and the special little details! Awesome photo too! ;-)