22 juli 2013

Måndags-skissen

Skissdags igen, det är ju måndag!
Nu har jag påbörjat en semesterperiod till! Efter att ha jobbat tre veckor efter USA-resan, får jag nu vara ledig i ytterligare två veckor. Toppen! En massa skoj tillsammans med barnen (och då och då även en arbetande make). 
Jag hoppas finna tid till lite scrappande också. En regnig dag kanske ungarna fastnar framför datorerna eller tv:n... Då kan jag ta fram pysselgrejerna! Kanske använder jag denna skiss då?!



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Inga kommentarer: