10 juli 2013

Ett bidrag till två utmaningar!

De flesta utmaningar i scrapvärlden har den regeln att man bara får delta med sitt bidrag i en enda utmaning. Man ska alltså ha skapat unikt för just den utmaningen. Helt ok tycker jag...
Men! I helgen som gick så gjorde jag en layout som jag nu kan använda i TVÅ olika utmaningar! För i båda dessa är reglen att man får delta i andra utmaningar med samma bidrag! Kul!
Det är nämligen så att den passar fint i båda utmaningarna, så mig passar det bra!

Den första utmaningen är Papirdesigns juli-utmaning där man ska inspireras av solen och skapa valfritt alster.
Den andra utmaningen är Inkidos juli-utmaning där man skapa i färgerna gult och blått!


Papprena kommer från Papirdesign (men det gula är en gammal spillbit från BoBunny).
På bakgrundspappret har jag kletat med gul mist.
Jag har också använt en stämpel från BoBunny.


Chipboardstjärnor och halvpärlor från Papirdesign.



8 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ahhh den vart ju urläcker! Och vad skoj att du vill vara med i både Papirdesign och Inkidos utmaningar! Kram!

Stephi sa...

vilken dunderfin layout.Lycka till i tävlingarna.=)

Unknown sa...

What an awesome page!!! LOVE those papers you used...beautiful layering and stamping. So glad you joined our challenge at Inkido!

ANUPAMA CHOUDARY sa...

Love your minimalist page! Thank you for playing along with Inkido.

Bellaidea sa...

Great color combo:) and very cool page, thanks for joining Inkido challenge!

Papirdesign sa...

Takk for at du deltar i konkuransen. Utrolig flott LO:-)

Lise sa...

Takk for at du er med på utfordringen vår hos Papirdesign. Digger LO'en din :)

Bente Fagerberg sa...

Alldeles underbar!! Så snyggt du har använt PD produkterna!!