5 juli 2013

Stå på händer - med material från Papirdesign

Här kommer ännu en i raden av layouter jag gjort för SWE Scrapbook med material som vi sponsrats med av Papirdesign! Underbart material!!

Min yngsta son, Lukas, har fått dille på att stå och gå på händer! Han gör det när som helst, var som helst! Även mitt på "gatan" i Uppsala när vi tog en liten promenad efter ett restaurangbesök där i maj!
Jag passade på att fotografera honom, och fick chans att scrappa fotot med finfina papper och dekos från Papirdesign!


Jag började med att kladda med grå mist på bakgrundspappret.
Sen stänkte jag rikligt med svart Acrylic Ink och blå mist.


Papprena är så tuffa och passar ju bra till ett foto med en tuff kille!


Söta rosor, en doily och små halvpärlor som kontrast till allt det tuffa! ;-)


1 kommentar:

Becca sa...

Hur snygg som helst!
Jag gillar att du fått till en slags jeans-känsla på hela LOn.