4 juli 2013

Hoppa högt - med material från Papirdesign

Under juni månad sponsrades vi på SWE Scrapbook av fantastiska Papirdesign! Ett norskt scrapbookingföretag som tillverkar superfina papper och dekorationer!

Idag bjuds ni på en färgglad och "kladdig" layout där jag inte använt några som helst mönsterpapper!
Jag har istället låtit några av de fina banden jag fick i sponsorpaketet bli framträdande.


Visst är det läckra band!
Snygga färger att kombinera tycker jag!

Papirdesign har väldigt fina dekorationer! T.ex. dessa chipboardstjärnor med fint mönster!


Och för övrigt har jag och 41508 tjejer namnsdag idag!
Glöm inte att gratta alla fina Ulrikor idag!
Jag passar på att skicka en hälsning till mamsen som heter Ulrika i andranamn!

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Läckra färger och härligt fartig layout.