18 juli 2013

Scrap-Perras sommartävling - Skapa monokromatiskt

Monokromatiskt betyder att man skapar i en enda färg.
Det är svårt! Framförallt för en sån som jag som älskar att mixa flera färger tillsammans!
Men jag tror jag fick till det... Jag valde blått! Visst, jag har några få svarta detaljer (jag kunde inte hålla mig!), men jag hoppas det blir godkänt!


Jag jobbar mig igenom Scrap-Perras 14 utmaningar i deras Sommartävling.
Jag har nog redan tappat räkningen över hur många jag gjort... 
Kan det vara mitt sjätte bidrag detta månntro...?


Bakgrundspappret är ett My Minds Eye-papper. 
Jag hällde på Tattered Angels Glimmer Glam och sprayade 
och stänkte med Tattered Angels mist.


Chipboarddekorationerna, den blå blomman, spetsen, den lilla metallcharmen 
och stjärnstämplarna ingick i mitt tävlingskit,
så de passade jag på att använda här!

1 kommentar:

Becca sa...

Härligt!
Jag älskar att skapa monokromatiskt. Antagligen för att jag har svårt att få färger att passa ihop på ett bra sätt. :)