18 augusti 2012

Strandtema hos Kristinas scrapbooking

Denna vecka har vi haft strand/hav/sjö-tema i bloggen hos Kristinas.
Hon skickade ut jättefina Maja Design-papper och små söta dekorationer. Jag blev så inspirerad så jag skapade FYRA layouter!!
Idag visar jag den första i raden:


Jag tycker det blev snyggt att bryta av det blåa och vita med orange! Det passade ju bra då jag fick så läckra fjärilar och blommor i mitt dt-kit!


Kristina skickade med några snäckor också, det blev ju jättefint att ha med på layouten!


Den här knappen i plast kommer från YouDo, och man köper den i en förpackning med flera andra knappar med samma tema, t.ex. en krabba, en hummer, en snäcka, sjöstjärnor osv.


1 kommentar:

La Vikinga sa...

Den här var jättefin - gillar konstrasten med det lilla orange som bryter fint mot det blå och Kraftpapperet!

C