3 augusti 2012

En kväll - en utmaning, OS-utmaning!

I lördags kväll då OS var i full gång, var det en tjej i Facebook-gruppen En kväll - en utmaning som körde igång en utmaning inspirerad av OS-loggans fem cirklar.
Man skulle skapa något med fem, varken mer eller mindre, cirklar eller ringar på! Dessutom skulle man ha white space, alltså lite tomt utrymme på sitt alster.
Det här blev mitt bidrag:


Även om jag stänkt med lite svart mist på layouten, så ser ni att det är white space mellan de två klustren med dekorationer väl?!


Härliga filtblommor i glada färger passade utmärkt på den här layouten!
Cirklarna har jag skurit ut med min Silhouette Cameo ur vanlig slät vit cardstock. Därefter mistade jag dem i olika färger som skulle matcha färgerna på Pontus t-shirt på fotot.
Den gula har jag dessutom penslat Glimmer Glam på!


En layout som gick fort att göra så snart cirklarna var utskurna och infärgade!
Några blommor och lite bling, så var det klart!