20 augusti 2012

Måndags-skissen


Kära scrap-vänner!
Snart är hösten här och ni behöver bunkra upp med skisser för att klara den långa hösten och vintern!! Ni kommer inte klara er annars!! ;-)))
Skämt åsido... Jag hoppas ni "behöver" ytterligare en skiss, för här kommer den:



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Idag skickar jag en särskild hälsning till min goa scrap-kompis Carina som tydligen gillar mina skisser! Hon har gett sig den på att skapa något efter var och en av mina skisser! Kul tycker jag!
Kika gärna in i hennes blogg och se på allt fint hon skapar! Hon är en riktigt duktig kortmakare!

1 kommentar:

pysselpetra sa...

snygg och inspirerande skiss