19 augusti 2012

Stranden på Lilla Holmen, Mariehamn

Denna vecka då vi på Kristinas scrapbooking har hav- och strandtema i bloggen visade jag upp denna layout:


Bakgrundspappret är ett läckert mörkt kraft-färgat cardstock! På det mistade jag genom en mask för att få det där mönstret.

De mönstrade papprena kommer från Maja Design, visst är de fina??!!
Jag satte en bit wellpapp bakom fotot. Tyckte att det passade ihop med det övriga materialet!
Ser ni den söta lilla krabban?! Den ingår också i förpackningen med knappar från YouDo där man också får med en hummer, två sjöstjärnor osv.


Söta blommor köper du hos Kristinas! Även de där små färgglada "pistillerna" som sticker upp bakom blommorna finns där!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Jättefin layout! Jag har blivit oväntat svag för blått på sistone och det ihop med kraft blev ju en riktig snygg kombination!

Emelie sa...

Jätte snyggt!

Katja/MezzaNotte sa...

Oh, så snygg! Verkliigen inspirerande, jag som inte riktigt kan scrappa i blått. Så den här satte ingång min inspiration
Kram