23 augusti 2012

Ceriserosa födelsedag

Den här layouten skapade jag i fredags kväll då Kattiz i FB-gruppen En kväll - en utmaning körde igång en utmaning med anledning av att det var hennes födelsedag! Vilken bra anledning att köra en utmaning!
Eftersom hon älskar cerise-rosa skulle denna färg vara framträdande, och det man skapade skulle ha "födelsedagstema".
För min del blev det en layout med ett kul foto av Pontus på en av hans födelsedagar. Framför honom på fotot står en svart marsipantårta som vi mumsade i oss då vi firade honom.


Jag började med att mista ett prickigt mönster med Tattered Angels chalkboard-mist och en kul mask från Crafters Workshop.
Därefter lät jag Glimmer Glam från Tattered Angels rinna ner för pappret.
Små och stora bokstavsstickers, från Adornit respektive October Afternoon.

Jag stänkte med svart och rosa mist samt petade dit några rhinestones.

1 kommentar:

Chris_P sa...

Åhh såå himla fin!!