8 augusti 2012

Färgglatt i poolen

Här är ett av bidragen till Sommartävlingen hos Scrap-Perra. Man skulle inspireras av denna bild:


Jag gillade allt det färgglada med alla olika kaleidoskåp-bilder.
Därför klämde jag i ordentligt och tog fram det allra färggladaste jag hade i mitt tävlingskit.
Cardstocken där jag målat med akrylfärg gjorde jag för flera månader sen, och den blev sedan liggande... Men nu passade den utmärkt till layouten jag ville göra!


De små cirklarna som jag placerat ut här och där tycker jag ser ut som kaleidoskåp-mönster.


Läcker effekt när man tar akrylfärg på en bred skumgummipensel och drar uppifrån och ner på pappret.
Visst är filtblommorna läckra?! En ny liten favorit!

5 kommentarer:

Stephi sa...

men Tjohej va snyggt. Galet läckert

Emma sa...

Ännu en underbar LO! ;) Älskar färgerna!

Bella sa...

Underbara färger!! Jättefin LO!

Kram bellis4

Anette sa...

Läckert!

Christin aka Umenorskan sa...

ROligt att du blev inspirerad av bilden. Snygg LO !