26 augusti 2012

Färgglatt med ett vinterfoto

Här kommer ytterligare en layout jag skapat som gästdesigner hos Scrapfabriken nu under augusti.
Jag fick så himla härliga papper och dekorationer så jag blev alldeles till mig!!
Har gjort jättemånga layouter...
Här var jag lite busig då jag skapade en layout med färglada papper i rosa och turkos till ett vinterfoto på Pontus med sin snowboard. Så här blev det:



Började med att spraya och stänka mist på ett vitt cardstock.
Därefter klippte jag remsor av spillbitar. Papprena kommer från Papermaze och GCD Studios och finns att köpa på Scrapfabriken.

Där hittar du också de rosa blommorna, Hydrangeor samt de vackra rhinestonesen från Prima som sitter mitt i blommorna!






2 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej! Vilken härlig LO! Älskar färgerna! Turkost och rosa är favoriter! Mums! Ha en fortsatt skön söndag! Kram!

Jonna sa...

Ååååh vad jag tycker om den här layouten! Underbara färger!