20 mars 2013

Tufft med rosa och svart!

Igår kväll deltog jag i en utmaning i Facebook-gruppen En kväll - en utmaning!
Det var min kompis Kerstin som med anledning av hennes sons födelsedag utmanade oss att skapa ett alster som skulle innehålla rosa, bling (nåt som glittrar) och vara tufft! Han gillar döskallar....

Jag hittade ett tufft foto på Lukas, och plockade fram lite svarta och rosa produkter.
Så satte jag igång! Så här blev det:


De rosa stänken skulle bli det "blingiga" eftersom färgen är ganska glittrig. Tyvärr syns det dåligt...


Den tuffa döskallen (hoppas Kerstins son gillar den!) skar jag ut med min Silhouette Cameo. Jag tyckte iallafall att den var riktigt cool!


2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Superläcker! Gillar verkligen designen med de ganska raka papprena som "kompletteras" av det mer busiga stänket. Och dödskallen är pricken över i'et. :)

Tone-Lill sa...

Det ble kjempe tøft med rosa og svart på en gutte LO. Kul design og den hode skallen er prikken over i'en.
Veldig Bra!!!
:)