30 mars 2013

Bildinspiration - Scraplagrets CC

Mitt tredje och sista tävlingsbidrag till Scraplagrets Cybercrop kommer här!
Man skulle inspireras av denna bild, och skapa valfritt alster:


Det blev en layout från mig, där jag använt färgerna från bilden. Jag hade kvar papper och dekorationer från mitt tävlingskit som jag använde till denna.


Papprena är från BoBunny, visst är de fina!?
Bakgrunden har jag gjort genom att spraya mist på en ihopknölad plastpåse 
och sedan stöpplat mot bakgrunden.


Här passade en av BoBunnys söta tårtpapper (doilys) bra!


Halvpärlorna kommer från Prima.


Välkomna tillbaka imorrn!
Då dyker ytterligare en layout upp som jag tävlar med! Men det är för YouDo 
som också kör Cybercrop denna påskhelg!

8 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Vilken härlig layout! Färgerna... Lagren... Misten... Mmmm...

Jonna sa...

Men jisses så snyggt!! ♥

La Vikinga sa...

Inte alls fin, och förresten så gillar jag inte färgerna heller...





Skojar bara! You know I do! Fantastic! Nu ska jag sätta tänderna i den utmaningen eller washitejpen så får vi se vad det blir,

Charlotta

Johanna-pojjo sa...

Finns ju en anledning till att du är min Lo favorit skapare *ler* Sjukt snyggt

Stephi sa...

läckert skapat, tack för ditt bidrag och lycka till.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Wow så läckert! Tycker att du fångat bilden väldigt snyggt och det turkosa bakom lyfter verkligen hela siden! Twelve points :)

Ingba sa...

Åh, Ulrika den här är ljuvlig. Färgerna är underbara och fotot är perfekt. Jag gillar också hur du har gjort med den utklippta texten och misten. Ha en fortsatt trevlig påsk!

Nenne sa...

Riktigt snyggt och vilken härlig effekt det blev med den stöplade färgen! Tack för ditt bidrag!