13 mars 2013

Bidrag till skissutmaning hos Scrapfriends

Jag var på en liten scrapträff i söndags. Jag umgicks hela dagen lång med nya och "gamla" scrap-kompisar, alla lika trevliga!!
Jag fick en del gjort, och det kommer ni få se här i bloggen framöver! Den första kommer här idag.
Jag deltar i en skissutmaning hos Scrapfriends, en australiensisk webbutik som ordnar utmaningar två gånger i månaden med underbara skisser! HÄR hittar du inlägget med utmaningen.
Denna kunde jag bara inte motstå:


Mitt bidrag blev så här:
 

Jag blev jättenöjd med denna! 
Tycker att den dels stämmer överens med skissen, och dels blev så där tuff som jag tänkt mig!
Papprena kommer från Basic Grey.
Det mesta av materialet kommer från ett av mina Studio Calico-kit.


Visst är det ett häftigt typsnitt jag hittat?! 

Här har jag använt min nya stämpel från BoBunny. Det ser ut som man kladdat med svart bläck ungefär!


3 kommentarer:

Lizzy Hill sa...

Gorgeous colour scheme & I LOVE the 'cut out' stars...lovely take on our challenge at Scrap Friends - thanks so much for joining in:):):)

Sanna sa...

I too like your color scheme!! great page - so glad you played along with us at ScrapFriends!

Vicky Varvadouka sa...

Beautiful work!!! Thanks for playing along at SF!!xx