31 mars 2013

Färgutmaning - till YouDo's CC

Här kommer mitt första tävlingsbidrag till YouDo's Cybercrop.
Här skulle man använda dessa färger och skapa valfritt alster:
Svåra färger tycker jag, som knappt har nåt lila hemma!
Trodde jag! Men det gick att rota fram lite lila ändå!
Jag valde en ljusare nyans av grönt som passar bra ihop med lila!



Jag har använt papper från BoBunny (lila) och My Minds Eye (grönt).
Bakgrunden har jag skapat med grön Distressdyna och en ny fin mask från Prima.
Sen stänkte jag med lite lila mist från Tattered Angels.



De söta blommorna har jag köpt från en ebay-butik som heter Craftembellishmentworld.com.
De lila halvpärlorna har jag gjort med hjälp av en Paper Pen.


Jaha, det var kanske inte så tokig färgkombination ändå! Det funkade ju! ;-)


Jag räknar med att det här i bloggen dyker upp fler tävlingsbidrag
till YouDo's CC även nästa vecka.
Jag hoppas hinna med flera av deras utmaningar.
Deras CC håller nämligen på ända till den 14/4! Perfekt!

4 kommentarer:

pojjo sa...

UNDERBAR lo, älskar alla de små prickarna, otroligt effektfullt :)
Tack för du är med och tävlar hos Youdo kram Dt- Johanna "pojjo"

Katja/MezzaNotte sa...

Jisses så snyggt du har fått till det med dessa två färger. Gillar din stencil massor... Den ska jag se om jag hittar på eventet. Vi syns!

Monica sa...

Men titta så snyggt det blev! :)

Therese sa...

Vad snyggt! Hitta hit från youdos blogg. Verkligen en inspiration!
Lycka till i tävlingen :)