17 mars 2013

Veckoskissen hos Scrap-Perra

 Det blir ett sent söndagsinlägg också!
Jag har under dagen knåpat ihop en layout efter en skiss hos Scrap-Perra. Det är DT Maritha som ritat denna fina skiss:


Jag gillade stänken på skissen, och hade nog tänkt att jag skulle kladda mer än jag till slut gjorde...
Tänk så det kan bli... Man har en tanke i början, men sen vandrar det iväg och blir till slut något helt annat!


Jag har använt papper och dekorationer från My Minds Eye och serien Follow Your Heart.


Det är så gulligt med de här tårtpapprena, s.k. doilys.
De piffar alltid upp lite extra!
Dessa är nyinköpta och kommer från BoBunny.



1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Så snyggt! Det brukar vara svårt att använda papper med tjusigheter nere i hörnen, men du har ju verkligen lyckats - tack för inspirationen!

Och så undrar jag vad du använder till att "sota" kanterna med? CatsEye eller Distress eller nå't helt annat? *nyfiken*