24 mars 2013

Scrap-Perras veckoskiss

Scrap-Perras DT Helene hade gjort en sån läcker skiss denna vecka, så den kunde jag inte motstå!
Hade dessutom en del tid att scrappa nu under söndagen, så jag fick den gjord!
Så här blev det:

Ett sött foto av Lukas som är flera år gammalt!
Papper och dekorationer är mestadels från ett tidigare Studio Calico-kit.
Och äntligen fick jag användning för en av de gamla cd-skivor jag sparat på, och tänkt använda i mitt scrappande. Visst ser det ganska kul ut?!



Och skissen ser ut så här:


2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Vad läckert det blev med skivan och vilket charmigt foto!

Malin/malwa sa...

Så coolt med skivan!

Efter att ha prenumererat på diverse datortidningar finns det en och annan "onödig" CD liggandes här hemma. Man kanske skulle ta och använda dem till nå't mer vettigt... :)