4 mars 2013

Måndags-skissen

Scrap-vänner! Välkomna till en ny vecka, en ny månad och en ny skiss!
Äntligen mars månad! Nu har vi allt det roliga framför oss!
Idag bjuder jag på en skiss med lite stjärnor på. Hoppas ni inspireras av skissen, och att ni tänker att stjärnorna är bara symboler för vilken dekoration som helst!
Använd blommor, eller knappar, eller hjärtan, eller kanske nåt annat kul som som du har i din samling!



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

1 kommentar:

Karin sa...

Hej Ulrika, jag vill bara berätta att jag har använt mig av din skiss som inspiration till min layout.
http://pyssel.kratos.se/?p=955