10 december 2013

Utmaning hos Wild Orchid Crafts

Hos Wild Orchid Crafts har man denna månad en utmaning där man ska använda vitt och rött på sitt alster. Man fick använda lite andra färger också, men det skulle vara tydligt röd-vitt! HÄR hittar ni utmaningen.
Jag tycker att jag höll mig ganska bra till den regeln, eller vad tycker ni?


Man skulle också använda några produkter ur Wild Orchid Crafts' sortiment.
På min layout ser ni blommorna jag använt, de finns hos WOC.


Det svarta i bakgrunden har jag gjort med ett extra grovkornigt embossingpulver som kallas Enamel.
Det kan man strössla ut på bakrundscardstocket och så värma underifrån.
Det smälter precis som vanligt embossingpulver och bildar dessa "pölar".


Papprena kommer från BoBunnys fina Alla Hjärtans Dags-serie Head over Heels.
Härligt med rött vitt och svart, eller hur?!

1 kommentar:

Pop's Cards sa...

HI sweetie this is just gorgeous, thank you for joining us at Wild Orchid Craft's this time hugs Pops x