3 december 2013

Kort gjorda av mina kompisar Paulina, 9 år och Amanda, 7 år!

För några veckor sen hade vi ju finbesök, det har jag berättat om tidigare här i bloggen.
Då kom Paulina 9 år och Amanda 7 år och hälsade på!
Deras föräldrar är gamla barndomsvänner till Lasse, och vi hade några riktigt trevliga dagar tillsammans med hela gänget!

Vi hann med att pyssla lite också, jag och tjejerna! 
Jag plockade fram några av alla de BoBunny-grejer jag har i mina gömmor, så gjorde vi några kort.
Jag är MYCKET imponerad över deras sinne för design, och det var riktigt fina kort de gjorde! Dags att visa upp dem här i bloggen!


Detta är Paulinas Halloween-kort!
Visst är det snyggt?! 
Pumpan är en chipboard-dekoration.


Det här kortet har Amanda gjort:


Så snyggt! 
Jag visade henne hur man kan skrapa kanterna med en edge scraper.
Det tyckte hon var kul, och visst blev det bra!
Den lilla gröna karamellen är en chipboard-dekoration.


Det här fina julkortet knåpade Paulina ihop.
Hon hade sett hur jag färgade in kanter med fluid chalk,
och hon valde ut en läcker silverfärgad chalk och gjorde så på sitt kort!


Båda dessa serier, Fright Delight och Elf Magic har några papper 
som består av olika "kort" som man kan klippa ut och dekorera med.
Det var ju väldigt praktiskt i detta fall,
då man ganska snabbt och "enkelt" kan göra ett fint kort!


Och detta söta kort gjorde Amanda!
Här gick hon loss med edge scrapern igen, snyggt!


Och så en söt liten Rudolf med röd mule!


Tjejerna fick såklart med sig sina kort hem,
och jag tror att de skickar dem till sina bästa kompisar!

Inga kommentarer: