24 december 2013

Nu är det jul här i vårt hus!

Den här layouten gjorde jag på Scrap-Perras träff i Sala för några veckor sen.
Jag var med och tävlade i en av utmaningarna på träffen, och kom tvåa! :-)
Jag använde den också som dt-uppdrag för SWE Scrapbook då vi hade färgtema i bloggen för ett par  veckor sen. 
Färgerna man skulle använda var dessa:


Min layout blev så här:


Visst är de fina de här BoBunny-papprena ur serien Elf Magic?!
En riktig favorit!


I princip allt på layouten är från BoBunny.
Övrigt är svarta bokstavsstickers från Basic Grey, röda bokstavsstickers från Heidi Swapp,
samt det där vita "nätet" som heter Rug Canvas.


Det söta hjärtat här ovan tror jag är en liten juldekoration.
Jag fick den nån gång för länge sen av min son Lukas.
Den har fått ligga på hedersplats sen dess, och fick nu
den stora äran att hamna på en layout! :-)


Ha nu en underbar eftermiddag och julaftons-kväll!
Ät god mat, se på Kalle Anka och ät mycket godis!

Inga kommentarer: