14 december 2013

Svart-vitt-rött för SWE

Idag dyker det upp en layout här i bloggen som jag gjorde på den scrapträff jag var på för några veckor sen.
Den är skapad med papper och dekorationer från en ny BoBunny-serie som jag är helt förälskad i! Head over Heels heter den, och är nästa års Valentines Day-serie.


Jag har skapat denna layout efter en jättefin skiss ritad av Christin Umenorskan Grønnslett.
Det var ett uppdrag för SWE Scrapbookoch vi i teamet visade upp våra tolkningar av Christins skiss i måndags.
Kika HÄR för att se mina DT-kompisars tolkningar.
Så här ser skissen ut:


Visst är den fin?!
Klart man blev inspirerad att skapa!


Visst är det läckert med svart, vitt och rött ihop?!
Utöver BoBunny-produkter har jag använt svart punchinella,
en röd blomma från I Am Roses, svarta thickers 
och en stämpel från Gummiapan som ser ut som färgstänk.


Jag tycker det här fotot på Lukas är så tufft!
Jag har scrappat det förut, och detta är nog inte sista gången
det hamnar på en layout...


Inga kommentarer: