26 oktober 2011

Vinnaren i min "Favorit-tävling"

Nu är det dags att presentera vinnaren i den tävling som startade här i bloggen d. 19 oktober.
Massor av fina alster laddades upp i det här inlägget med hjälp av en kul gadget som heter Inlinkz.
Stort tack till alla er som ville delta! Jag har haft jättekul när jag klickat runt i era bloggar för att kika på era fina alster!! Hoppas jag lyckats lägga en kommentar hos er allihop! Det var iallafall min avsikt!

Jag tog hjälp av en annan gadget då jag skulle dra vinnaren. Random heter den, och den valde nummer 3, LaVikinga är vinnaren!!! Grattis!!
Hade gärna visat en bild på Random-gadgeten, men den var lite busig, så jag lyckades inte kopiera över den då den visade nummer 3, utan började liksom om igen när jag publicerade inlägget!

Förresten tycker jag att alla är vinnare! Ni har skapat så mycket fint, ni är stolta och nöjda med det ni gjort och ni har tagit chansen att visa "omvärlden" era fina skapelser! Passa på att klicka runt i allas bloggar och kika runt! Jag lovar er att ni kommer få massor av inspiration!
Och, hörrni, klicka er gärna in i LaVikingas blogg och gratulera henne!!!

Jag kommer skicka ett paket innehållande en hel del fina dekorationer till LaVikinga.
Kommer på posten så snart jag fått hennes adress!

Bra jobbat allihop, ni är så välkomna tillbaka till mig en annan dag! Kanske kör jag en sån här tävling igen... ;-)

2 kommentarer:

La Vikinga sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ulrika sa...

Grattis!! Jag skickar paketet och tar bort din kommentar!! Hoppas vi ses på julträffen då iallafall!! Nu ska jag in i din blogg och kika ännu mer så jag vet vad jag ska skicka till dig! Kraaam!!