12 oktober 2011

Jag vann hos Scrap-Perra igen!!! :-)

Åh vad glad jag blev!!! Jag vann septemberutmaningen hos Scrap-Perra som gick ut på att använda canvas-tyg och färg på något sätt. Jag hade först en tanke på att passa på att göra ett album jag har som har sidor i canvastyg, men det hanns inte riktigt med... Det får bli en annan gång...
Det blev istället en layout med ett foto av mig som bebis!

Jag använde mina nyinköpta (köpta hos just Scrap-Perra) canvas-dekorationer som man med fördel mistar för att färga in. Och så skrapar man runt kanterna för att ruffa till dem lite!
Så här såg mitt bidrag ut:


Det mesta är från Prima. T.o.m. bakgrundspappret som är den kartong som fanns i förpackningen med de där canvas-dekorationerna (som man fick klippa ut själv ur en 12x12-tums canvastygbit.
Så, vad tycker ni om de där runda kinderna?? Hihi!

1 kommentar:

AnneiSkogen sa...

Denne elsker jeg. Noe så nydelig! Fargene, dekorasjonen! Smashin'.