19 oktober 2011

Visa upp era favoriter!!

Uppdatering!
Nu är "tävlingen" avslutad. Kika i det här inlägget för att se vem som är den lyckliga vinnaren!!
Hej!
Jag hoppas ni vill vara med och visa upp ert absoluta favoritalster ni hittills gjort i år! Är det en layout, ett kort, eller något altrat?
Välj ut ett och var med och tävla här hos mig!
Jag vill nämligen testa en funktion från inlinkz.com, som ger en möjlighet att länka i ett inlägg här på bloggen.
Det är främst tänkt att användas om man har en tävling i sin blogg, som en del av de stora amerikanska scrap-företagen har. Så jag tänkte att jag kan väl ordna en liten tävling här i min blogg?!
Så här gör du:
Välj ut ett inlägg du redan har i din egen blogg, eller skriv ett nytt. Se till att endast bilden av din favorit finns med i inlägget. Länka ditt inlägg genom att  skriva in adressen till inlägget här nedan vid den blå "knappen"!
Din bild kommer synas som en liten tumnagelbild.

Detta pågår ända till d. 26 oktober. Därefter lottar jag ut ett litet pris till en av er!

Då så, bara att sätta igång!
Här är en av mina favoriter förresten:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg sida - kul!
//Robban

:-)

Stephi sa...

rolig idé på tävling

Ziro sa...

Oj vad svårt att välja! Rolig tävling!

carina sa...

Hej,
Min kollega Eva har ingen egen blogg för att visa sina fina snöflingekort. Hoppas det är okej att hon lånar ett inlägg på min blogg för att kunna delta i utlottningen? Om Eva vinner är det ju så klart hon som får vinsten.
/Carina

. sa...

Hej!
Vilken kul tävling!
Hastar in i sista sekund (nästan) och hakar gärna på!

Kattiz sa...

Så rolig utmaning!Klart man hänger på :)