17 oktober 2011

Höst i New York

Det är snart ett år sen som Marie (min kollega) och jag besökte New York. Några timmars strosande och spanande i den stora staden som aldrig sover. Självklart hade jag kameran i högsta hugg, och tog en hel del foton. Ett av dem har jag scrappat här:


Papprena jag använt är de vackra Ska vi ta en fika från Maja Design. Underbara blommor från Prima, wellpapp-tag från Reprint, läckra träbokstäver från Pink Paislee, minibokstäver och lite bling från Prima. Den stora stjärnan i juteväv bakom fotot kommer från Canvas Corp, och den kan du köpa HÄR hos Scrapgalen. De läckra bronsfärgade metalldekorationerna kommer från Pagoni.

2 kommentarer:

Cattis sa...

Det fanns verkligen massor av inspiration hos dig! =) Jag tittar in igen!

Martina sa...

Vilken härlig LO, du har fångat det "höstiga" perfekt tycker jag. Ursnyggt!