30 oktober 2011

Halloween, eller?

Nja, jag har inte riktigt vant mig vid tanken på pumpor, monster, häxor och sånt i det här som kallas Halloween... Jag känner, låt ungarna ha kul, men jag tänker inte anstränga mig för att Halloween-pynta här hemma...

Men idag ska jag visa en layout jag gjort i typsika Halloween-färger!
Det är Scrapfabriken som denna månad har en utmaning där man ska skapa något i färgerna orange, lila och svart! Andra färger fick förekomma också, tack och lov, för jag kom på att jag ville använda ett vitt cardstock i botten, och sen mista ett mönster! Man behövde dock inte hålla sig till temat Halloween.
För min del blev det dock lite Halloween-papper från BoBunnys läckra serie Whoo-ligans från förra hösten, samt en utklädd Pontus på fotot. Fotot är dock inte taget i Halloween-tider... Jag tror det var taget mitt i sommaren...

Så här blev det!


Som sagt, mönsterpapper från BoBunny, svart mist från Maya Road, orange och lila mist från Tattered Angels, tråd från Panduro, chipboardfigurer som jag använt som masker när jag sprayat från Maya Road.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättecool! Hoppas att du vinner:) Gillar din nya mistiga stil:) Kram!

Cattis sa...

Hur läcker va inte den här då!!! Gillar mycket!! =)

AnneiSkogen sa...

Denne var töff!!! Digger bruken av glimmermist. Og rå-töft bilde!